Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 650 F - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Zwart
Vermogen:
63 kW
Teller:
34.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop, prachtige Suzuki GSX650F.  Deze motor rijd erg makkelijk, sportief maar ook comfortabel en is daarom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer als sportieve tourritten.
De motor is goed onderhouden en kan met pas 34500 km nog heel wat jaren & kilometers mee.

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;

- Origineel Nederlandse Suzuki
- Flyscreen
- Zo goed als nieuwe banden
- Onderhoudsfacturen
- Velglint
- Inruil van uw motor is mogelijk
- alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend
- SDF Motoren is enkel op afspraak geopend, bel of app even voordat u langs wil komen!!

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen, uiteraard is het maken van een proefrit geen probleem.

Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
SDF Motoren
Goirkestraat 122
Tilburg
Plan de route
06-28458918
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion