Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 A - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
ZWART
Vermogen:
63 kW
Teller:
11.542 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsf-650-a
suzuki - gsf-650-a
suzuki - gsf-650-a
suzuki - gsf-650-a
suzuki - gsf-650-a
suzuki - gsf-650-a
suzuki - gsf-650-a
suzuki - gsf-650-a
suzuki - gsf-650-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014

Origineel Nederlands. Voorzien van Arrow uitlaatsysteem.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Al onze occasions gaan de weg op inclusief een afleveringsbeurt, controle op slijtagepunten en BOVAG garantie.
Al meer dan dertig jaar is Moto Rotterdam het juiste adres voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Zowel voor aankoop als voor onderhoud van motoren en scooters. Wij zijn te vinden aan de Strickledeweg 110 in Rotterdam.

Officieel dealer van Ducati, Honda, Kawasaki en Royal Enfield.

Voor meer motoren zie onze website www.motorotterdam.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Rotterdam
Strickledeweg 112
Rotterdam
Plan de route
010-4625556
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion