| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In nieuwstaat deze Continental GT 650.
Extra:
Skitplate
Bar end spiegels
Tassen set
Fly screen.
INRUIL IS MOGELIJK
Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
info@axelsbikeshop.nl
Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.Rijklaar, wat houdt dat in?
Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
| Motor | lucht-/oliegekoelde parrallel twin |
| Boring x slag | mm x mm |
| Cilinder inhoud | 648 cc |
| Comp. verhouding | 9,5:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. |
| Ontsteking | Electronisch |
| Vermogen | 47 pk / kW bij 4250 tpm |
| Max. koppel | 52 Nm bij 5250 tpm |
| Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 12.5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | ALS stalen trellis frame |
| Vering voor | Showa 41 mm upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg 140 mm |
| Vering achter | Twin gas geladen schokdempers |
| Remmen voor | Dubbele, zwevende remschijf van 320 mm, Brembo radiale monoblock-remklauwen met 4 zuigers. Uitschakelbaar ABS |
| Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
| Voorband | 100/90 - 18 |
| Achterband | 130/70/18 |
| Wielbasis | |
| Lengte | 2122 mm |
| Breedte | 744 mm |
| Hoogte | 1024 mm |
| Zithoogte | |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: MASH, ROYAL ENFIELD |
Wij heten u van harte welkom in onze gezellige winkel!
We verkopen gebruikte motorfietsen van alle merken en leveren ook nieuw.
Onze werkplaats draait op volle toeren en alle merken zijn hier welkom. Ook als u de motofiets elders heeft aangekocht bent u van harte welkom in onze werkplaats.
Wij hebben een ruim assortiment motoren, voor ieder wat wils! Het is zeker ook de moeite om een kijkje te nemen in onze kledingshop. Daar vindt u een ruim assortiment dames en heren motorkleding waar wij u graag veel over vertellen.
 |
Axels Bike Shop |
|
Pascalstraat 8
Heerhugowaard
Plan de route
|
 |
072-5119292
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken