Nieuwsbrief:

PIAGGIO  LIBERTY 125 - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Wit, Zwart, Blauw
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Piaggio Liberty 125 is de perfecte oplossing als u die ongrijpbare combinatie van stijl, licht gewicht rijgemak en veiligheid zoekt. Hij onderscheidt zich door zijn superieure wendbaarheid, wegligging en betrouwbaarheid, samen met zijn degelijke technologische basis, zoals bijvoorbeeld ABS op alleen het voorwiel en de luchtgekoelde Euro 5 i-get-motor ,et drie kleppen en elektronische brandstofinjectie. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Piaggio  ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
 




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion