Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY 400 S - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Arancio Sunset, Nero Tempesta, Argento Cometa
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
piaggio - beverly-400-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zijn versie met HPE 400cc-motor wordt de Beverly een unieke combinatie van kracht en stabiliteit. De sportieve eleganite van het voertuig wordt benadrukt door de standaard frontkuip en speciale dubbele uitlaat, terwijl dankzij de grote wielen en de standaard Piaggio MIA-applicatie van de Beverly 400 cc het rijden een nieuwe dimensie krijgt. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website

Wilt u het rijden op een Piaggio Beverly ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Mail: euro-motor@planet.nl
Openingstijden: woensdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00 en op zaterdag van 9:00 t/m 16:00.
maandag/dinsdag open op afspraak.

Euromotor Hoevelaken is de Vespa / Piaggio MP3 Prime dealer van Nederland. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, nieuwe voertuigen, occasions, onderdelen, accessoires, kleding en helmen.haal/bezorg service.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion