Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Motorcenter Venlo en Motorcorner.nl zijn met meer dan 50 jaar ervaring in de motoren branche uw motorplezier leverancier hierdoor leveren wij alleen maar top kwaliteit motoren. Komt het zien met eigen ogen en u zult versteld staan.
Bel : 06-51305405 of mail verkoop@motorcentervenlo.nl
Bezoekadres:
Rudolf Dieselweg 28 A
5928 RA Venlo / Blerick
Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM 06-51305405
We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Parallel Twin cilinder 4 kleppen |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | 4 Kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 60 pk / kW bij 8250 tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde telehydraulische vork Ø 50 mm, veerweg: 175 mm |
Vering achter | |
Remmen voor | 2 schijven Ø 298 mm, 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | |
Voorband | 110 / 80 - 19 |
Achterband | |
Wielbasis | 1470 mm |
Lengte | 2190 mm |
Breedte | 905 mm |
Hoogte | 1390 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 213 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe 650 X-Cape vervolledigt het aanbod van dochteronderneming Zhongneng . Ja, Morini maakt deel uit van de grote Chinese groep. Maar laten we het negeren. Laten we eens nader bekijken waar deze fiets zijn wielen neerzet. In DE nieuwe opkomende niche, die van veelzijdige en getypte offroad-paden, met een redelijke verplaatsing. Wees getuige van de 700 Tenere en Tuareg660 . Na het overspoelen van hun assortiment maxi-trail-GT s, krijgen fabrikanten weer zin in avontuur.



Het is voor deze route, waar de alleskunner ook de weg moet kunnen verpletteren, dat de X-Cape zijn diensten komt aanbieden. Ze laat het bovendien zonder omweg zien. Met een zeer langwerpige torso, een profiel op stelten, wielen om op krokodillen te lopen en het vertrouwen van Jack Colton, komt de behoefte aan barouder duidelijk naar voren. Toegegeven, het 19-inch voorwiel is niet zo aantrekkelijk als een 21 -inch voor offroad, maar alle schoenen nodigen uit tot sjokken. De spaakvelgen zijn voorzien van Pirelli Scorpion Rally Str -profielbanden , wat al genoeg is om een ​​paar stenen op te tillen. |
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
 |
Motorcenter Venlo |
|
Rudolf Dieselweg 28a
Venlo-Blerick
Plan de route
|
 |
06-51305405
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa.
In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten.
De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd.
De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen.
Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CFMOTO