Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 65 GT - 1993

38372 Km
Rood
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke moto guzzi V65 GT Sessantacinque

Bouwjaar 1993
Km stand 38.000

De moto guzzi is in hele nette staat. Lekt wat benzine op de carbutateurs.

Zeldzame GT uitvoering!!

Prijs €2500,- inruil mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion