Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO WIND TUNNEL - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Wind Tunnel
Vermogen:
85 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwe Moto Guzzi V 100 Mandello Windtunnel.
 

De Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel is een indrukwekkende sporttoermotor die Italiaans design en moderne technologie perfect combineert. Het aerodynamische ontwerp is verfijnd in de windtunnel en valt op door een iconische kleurencombinatie: een levendig rode kleur met een zwarte achterkant, voorspatbord en champagnekleurige accenten op de brandstoftank. De motor straalt klasse en sportiviteit uit, zonder zijn erfgoed te verloochenen.

Onderhuids behoudt hij de klassieke 90° dwarsgeplaatste V-twin, nu geoptimaliseerd naar Euro 5+. Het compacte motorblok levert directe en levendige prestaties vanaf lage snelheden, met veel rijplezier in bochten en uitstekende controle.

Belangrijkste specificaties en technologieën:
  • Motor: 90° V-twin, Euro 5+

  • Vering: Öhlins Smart EC 2.0 semi-actieve vering

  • Elektronica: 6-assige IMU, bochten-ABS

  • Versnellingsbak: Quick Shifter

  • Comfort: Verwarmde handgrepen, TPMS (bandenspanningsmonitor)

  • Connectiviteit: Moto Guzzi MIA (Bluetooth-verbinding met smartphone)

  • Design: Rode en zwarte kleurstelling, champagnekleurige details
  • Vermogen 84 KW / 115 PK 
     

De V100 Mandello Wind Tunnel biedt zowel prestaties als comfort, ideaal voor rijders die stijl, technologie en karakter in één motor zoeken.

  •  

    Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 4 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Zuidergracht 1
Soest
Plan de route
035-6012106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion