Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 2 - 1987

Garantie: Nee
120051 Km
Motoguzzi Rosso
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Heerlijk origineel en zeer goed rijdende deze Califoria 2 uit 1987.
Veel aan gedaan zie de laatste foto's.

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion