Nieuwsbrief:

KTM  SX-E3 - 2024

Prijs:
€ 3.500,- € 4.575,-
Bouwjaar:
2024
Kleur:
Oranje
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ULTIEME E-BEGINNER (INC. ACCU + LADER)
Het ideale instappunt voor wat wel eens een leven lang motorrijden zou kunnen worden. De KTM SX-E 3 is de geavanceerde, volledig elektrische minicrosser, gericht op sensatiezoekende junioren.
Een nieuwe generatie machines die de volgende generatie rijders zal verleiden.

De KTM SX-E 3 schuift op in het segment onder de krachtigere KTM SX-E 5, maar dan met een uiterst gebruiksvriendelijk pakket, hoogwaardige componenten en die READY TO RACE-stijl.
Een beheersbaar vermogen, een royale accucapaciteit en verstelbare ergonomie maken hem de perfecte keuze voor jongeren die de overstap maken van loopfietsen naar hun eerste echte meters als 'motorrijder'. Stil, gemakkelijk, plezierig.
Brengt ze in beweging.

Deze motor wordt geleverd met acculader.
  • Ons team bestaat uit enthousiaste specialisten, die jouw passie delen en je met raad en daad kunnen ondersteunen.

    Met de jarenlange ervaring kunnen zij je alles vertellen over de motoren, het onderhoud, kleding en andere motorzaken, zeker op het gebied van motorcross en enduro. Onze service gaat net iets verder, onze specialisten lopen net iets harder en doen er alles aan om uw bezoek aan Brouwer Motors zo goed mogelijk te laten verlopen.

    Maak hiernaast alvast kennis met ons team van specialisten! Kom snel langs in Zwartebroek, de koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Brouwer Motors
Wielweg 14
Zwartebroek
Plan de route
0342-461338
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion