Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

KTM  890 DUKE - 2022

Garantie: Ja
7100 Km
Oranje
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De KTM 890 Duke uit 2022 is scherp, precies en klaar voor actie. Met een vermogen van 85 kW is dit een motor die serieuze prestaties levert zonder in te boeten op controle of comfort. Met slechts 7100 km op de teller is hij nog maar net warmgedraaid.

Je voelt het meteen zodra je opstapt: deze naked bike is gebouwd voor bochten. De geometrie is strak, het stuurgedrag direct. Dankzij de verschillende rijmodi pas je het karakter van de motor aan jouw rit en stemming aan – van ontspannen toeren tot sportief sturen. De Dominator uitlaat voegt daar een diep geluid aan toe die perfect bij het karakter van de motor past.

Het TFT display geeft helder overzicht over je instellingen en rijgegevens. De cruise control is een fijne toevoeging voor langere ritten, terwijl de Quadlock telefoonhouder handig is voor navigatie onderweg. Dankzij ABS en traction control heb je meer vertrouwen bij stevig remmen of wisselende grip.

Ook qua looks is deze Duke helemaal af. De bar-end spiegels, korte kentekenplaathouder en volledige LED verlichting geven hem een minimalistische en sportieve uitstraling. 
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-. Hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Dominator uitlaat, Bar-end mirrors, Korte plaathouder, TFT display, ABS, Traction control, Rijmodi, LED verlichting, Quadlock telefoonhouder, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion