Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
WIT/ORANJE
Vermogen:
Teller:
10.499 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Akrapovic-uitlaat, diverse
modificaties, originele onderdelen
zijn aanwezig, zie de foto. De motor
is vrijwel in nieuwstaat.
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmlichten, Duozadel pakket, Dynamic Traction Control, Schakelassistent pro, Sportuitlaat, Van 1e eigenaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jensen Motorrijwielen
Scheepvaartweg 5
Nijmegen
Plan de route
024-3733193
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion