Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De KTM 350 EXC-F staat algemeen bekend om zijn 250-achtige behendigheid en 450-achtige kracht en heeft een reputatie opgebouwd voor zijn veelzijdigheid. Maar dat betekent niet dat het gecompromitteerd is. Bij zijn aankomst in 2012 kreeg hij onmiddellijke erkenning en is het een toonaangevend model in zijn klasse geworden vanwege zijn pure rijdbaarheid en concurrerende vermogen. Voor dit jaar brengt het een geheel nieuwe houding ten opzichte van de strijd, waarbij het tot het uiterste gaat met vaardigheden van het volgende niveau.
Hoogtepunten van de CHAMPION EDITION 2025 zijn:
- ORANGE GLOSSY FRAME
- RED BULL GRAPHICS
- FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
- FACTORY RACING SEAT
- MAP-SELECT SWITCH
- RADIATOR FAN
- SKID PLATE
- SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
- ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
- ORANGE FRONT AXLE PULLER
- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1- cilinder, 4 takt motor |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 349.7 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, DDS lamellenkoppeling, Brembo hydraulica |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 85 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chroom Stalen Buizenframe |
Vering voor | |
Vering achter | WP Xplor PDS schokdemper |
Remmen voor | Schijf |
Remmen achter | Schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1482 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 mm |
Drooggewicht | 104 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 | Vlissingen, Zeeland |
 | 0118-461485 |
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken