Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER ADVENTURE S EVO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het gaat hier om het nieuwste model KTM 1390 Super Adventure S EVO.
Haal als eerst de nieuwe Super Adventure op bij NIWA. Pre-order de motor nu!

De EVO onderscheid zich door de adaptive cruise control en automatic transmission.

Ze zeggen dat evolutie onvermijdelijk is, overal waar leven bestaat. In dat geval bewijst de KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO die stelling. Het versterkt ook de stelling dat meer meer is, waardoor een vrachtwagen vol nieuwe technologie op de voorgrond komt, zoals KTM's revolutionaire AMT. Deze reismachine van de nieuwe generatie is de volgende stap in de Adventure-evolutie: intelligenter, krachtiger en berekenender dan alles wat eraan vooraf is gegaan. Deze motorfiets is ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd in Oostenrijk.


Opties en Accessoires:
8.8 '' TFT Display, Adaptive cruise control, Cornering ABS, Traction Control, 5 Rijmodi + Optioneel Rally modes, Keyless go, AMT Automated Manuel Transmission, Semi-active elektronische vering, Nieuw motorblok met 172pk en 145nm, Camshift technology, Verstelbaar windscherm, Vernieuwde koplamp, Verbeterde koeling, KTM Connect, Bandenspanningsensoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion