Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Oranje
Vermogen:
127 kW
Teller:
39.853 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ready to Race?

De voorgaande eigenaar was op een leeftijd gekomen om het qua snelheid wat rustiger aan te doen en heeft gekozen voor de spirit van de BMW R1250GS. Vandaar dat we deze als nieuwe KTM Super Duke in hebben mogen ruilen. De genoemde prijs is een super scherpe zo mee prijs zonder garantie omdat we alleen BMW GS'en verkopen. Wil je toch garantie via de KTM dealer bij jou in de buurt, een poetsbeurt en een nieuwe voorband? Dan wordt het € 9.500.
  • Steeds in onderhoud geweest bij de KTM dealer
  • Laatste onderhoudsbeurt bij 39.064 km
  • Voorband 1,7 mm (25%)
  • Achterband 2,9 mm (40%)
  • Extra achterband  3,2 mm (45%)
  • ABS
  • MTC Traction Control
  • Sport-Street-Rain modi
  • LCD scherm
  • WP suspension
  • Gecombineerde led knipper- en achterlichten
  • Valdoppen voor en midden
  • V-Trec rem- en koppelingshevel
  • 3 sleutels  + keycode card





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
GS Motoren
de Bres 2E
Marum
Plan de route
0621930154
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion