Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2017
stoere sportieve superduke gt
met oranje wielen
een carbon voorspatbord
navisteun
handvatverwarming
quickshifter
rijmodi
boekjes
Welkom bij Kobo Motoren - Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.
- Afleverbeurt & garantie: €250,-
- Inruil van je huidige motor is mogelijk
- Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
- 10 dagen gratis verzekering mogelijk
- Financiering mogelijk via NU Motorrijden
- Proefrit op afspraak
Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!
Neem gerust contact met ons op:
0512-542142 of 06-50851728
verkoop@kobomotoren.nl
Kobo Motoren Passie voor motoren, verstand van service.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 108 mm x 108 mm |
Cilinder inhoud | 1301 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Keihin EMS with RBW |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 127 kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | PASC (TM) slipper clutch, hydraulically actuated |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Chromium-Molybdenum steel trellis frame, powder coated |
Vering voor | WP Semi-active suspension USD Ø 48 mm, veerweg 125 mm |
Vering achter | WP Semi-active suspension monoshock, veerweg 156 mm |
Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating, remschijf 320 mm |
Remmen achter | Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc, remschijf 240 mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1482 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | 205 kg |
Leverbare kleuren | Grey / Orange |
Beschrijving | Een lange afstand V-twin raket die trots brult voorbij de top van de voedselketen, hongerig naar meer. Hoe sneller, hoe beter. Een motor die even gelukkig is met het rijden naar de horizon, als het jagen op superbikes. Welkom in de wereld van de 1290 Super Duke GT, waar de verfijning, comfort, snelheid en ultieme prestaties regeren. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken