Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki ZX-9R – Van 1e eigenaar – 57.711 km
Te koop aangeboden: een bijzonder nette Kawasaki ZX-9R in de iconische gifgroene kleurstelling, afkomstig van de eerste én aantoonbare eigenaar – een zeldzaamheid bij motoren van deze leeftijd.
Deze motor is schade- en ongevalvrij, altijd goed onderhouden en staat er nog altijd strak bij. De ZX-9R is recent door ons volledig gecontroleerd en voorzien van een nieuwe accu. Klaar voor veel rijplezier!
Specificaties & Extra’s
-
Bouwjaar: [1994]
-
Kilometerstand: 57.711 km
-
Devil sportuitlaat (originele uitlaat is aanwezig)
-
Nieuwe accu geplaatst
-
Technisch nagekeken & rijklaar
-
Geen schade, geen ongevallen
Wat krijg je erbij?
- Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.
Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
- Garantie mogelijkheden
- Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
- Tevreden klanten zijn onze prioriteit
- Jonge en nette occasions
- Direkt 5 dagen gratis all risk verzekering
- Financiering is mogelijk
- Inruil mogelijk
- RDW erkend
- Bezichtiging & Contact
Een bezichtiging is altijd mogelijk, ook 's avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
E-mail: info@nobelmotoren.nl
Instagram: nobelmotoren
Whatsapp: +31621353133
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | In-line four, four-stroke, Liquid cooled |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 899 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 141 pk / 102.9 kW bij 10500 tpm |
Max. koppel | 94.10 Nm bij 9000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 speed |
Verhouding | |
Overbrenging | Chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dual disc |
Remmen achter | Single disc |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 mm |
Drooggewicht | 215 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Hengelo, Overijssel |
 | 085-3332661 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken