Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS - 2024

Garantie: Nee
500 Km
Geel
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Z900RS RETRO, december 2024 nieuwstaat, slechts 500 km demo, Nederlandse motor fabriekgarantie .
compleet met speciaal roadlok schijfremslot,Sw motech tanktas bevestiging,aluminium radiatorcover,lightech paddock stand swingarm spools.
alle boekjes en reserve sleutels erbij.

Een moderne hommage aan een legende. De spirit van de Kawasaki Z1 leeft voort in de Z900RS.
Deze Retro Sport is onderhuids een supermoderne motor met stylingelementen uit de jaren
’70. Ieder onderdeel van de Z900RS is onder de loep genomen om de moderne techniek
te combineren met de retro uitstraling. Liefde voor detail en uitzonderlijk
hoge afwerking staan centraal in de Z900RS.
Nieuwprijs € 14.649,00


geen afleveringskosten of fratsen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Knoppert Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion