Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2014

Garantie: Ja
14000 Km
Zwart, groen
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwstaat Originele Nederlandse motorfiets staat, heeft een maximum vermogen van 83 kW (113 PK) en een cilinderinhoud van 806 cc.

Bouwjaar: 2014
Tellerstand: 13381 km
2 originele sleutels


Bomvol opties (meeste opties van allemaal) o.a:
  • Hyperpro vering
  • Laser sportdempers met db killers ( super gave sound)
  • Cruise Control
  • Barracuda korte kentekenplaathouder
  • Barracuda valdoppen
  • Barracuda handvaten
  • Barracuda verstelbare hendels
  • Barracuda stuur
  • Barracuda bobbins
  • ​​​​​​​Barracuda LED knipperlichten
  • ​​​​​​​Barracuda Spiegels
  • Benguo telefoonhouder
  • Bagster gel zadel ook voor passagier Twv €€€
  • Gear indicator
  • Verhoogd en donker windscherm
  • Wheelstriping Kawasaki
  • ABS

Motorfiets verkeerd in uitzonderlijk mooie staat!

Kortom deze Z800 ABS staat klaar voor jou, neem contact op voor vragen of een afspraak!

Prijs €6995.- gratis 1 maand verzekering en gratis volle tank brandstof.
Inruil geen probleem.
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion