| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De Z7 Hybrid is ‘s wereld eerste hybride motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Z7 Hybrid een echte Game Changer.
De Kawasaki Z7 Hybrid SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green / Ebony
- Metallic Matte Graphenesteel Gray / Ebony / Metallic Graphite Gray
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
| Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
| Cilinder inhoud | 451 cc |
| Comp. verhouding | 11.7 : 1 |
| Kleppen | 8 |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x Ø 36 mm met dubbele gaskleppen |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 69 pk / 51 kW bij tpm |
| Max. koppel | 60 Nm bij 2800 tpm |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Gesloten ketting |
| Starter | |
| Tankinhoud | 14 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
| Vering voor | ø41 mm telescopische voorvork |
| Vering achter | New Uni Trak, gasgevulde schokdemper met instelbare veervoorspanning |
| Remmen voor | Dubbele schijven van 300 mm. Remklauw: Dubbele zuiger |
| Remmen achter | Enkele schijf van 250 mm. Remklauw: Enkele zuiger |
| Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
| Wielbasis | 1535 mm |
| Lengte | 2145 mm |
| Breedte | 750 mm |
| Hoogte | 1135 mm |
| Zithoogte | 795 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: AGM, HONDA, KAWASAKI, KYMCO, PEUGEOT, SUZUKI, SYM, YAMAHA |
Motorstore Uithoorn is hét dealer totaal bedrijf voor jouw nieuwe en gebruikte motorfiets.
Door een zeer ruime voorraad aan motorfietsen, motorscooters, onderdelen en accessoires kunnen wij jou van alle services voorzien.
Met een ruime gespecialiseerde werkplaats met geschoolde monteurs is geen reparatie ons te gek!
 |
Motorstore Uithoorn |
|
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
|
 |
0297-540163
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken