Nieuwsbrief:

KAWASAKI  W800 - 2016

Garantie: Ja
1200 Km
BRUIN
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Garantie: Anders
Garantie: BOVAG

Een door het "Premium Team" gebouwde Scrambler!
Bijna alles custom made zoals: uitlaatsysteem, voor- en achterspatbord, achterlicht, HyperPro schokbrekers achter, voorvork incl. HyperPro veren, koplamp en teller. LSL buddyseat, Kenteken side mount, Kleine knipperlichten, speciaal spuitwerk en nog meer. Kom de motor gewoon bekijken.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

kOOPZONDAG 3 AUGUSTUS VAN 12.00 tot 16.00 uur geopend.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion