Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 TOURER - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Grijs
Vermogen:
88 kW
Teller:
5.650 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Versys1000 / Versys 1000

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Een zéér nette en compleet uitgevoerde Kawasaki Versys 1000.

- Afkomstig van 1e eigenaar 
- Onderhoud op huidige km stand

Onderscheidende opties:
- Windscherm
- Kawasaki Koffers
- Traction control
- ABS
- Ergo fit
- Kibs
- Back-link Achter vering
- KECS
- Bochtenverlichting
- Imu
- KCMF
- Elektronische gasklep
- Assist en slipper clutch
- Power modes
- Cruise control
- telefoon bluetooth

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leigraaf Motoren
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
06-31741779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion