De Ninja 650 combineert sportieve prestaties met dagelijkse bruikbaarheid. De middelzware Sport Tourer is geliefd onder zowel beginnende als ervaren rijders. Zijn koppelrijke 649cc parallel-twin in combinatie met het lichte rijwielgedeelte onderstrepen de sportieve aspiraties. Een comfortabele rijpositie, kuipwerk met geïntegreerd windscherm en laag verbruik maken het mogelijk om in comfort lange afstanden af te leggen. Kawasaki's geavanceerde Traction Control ondersteunt je bij sportief rijden en biedt maximale tractie in alle omstandigheden.
De Kawasaki Ninja 650 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor
Boring x slag
83 mm x 83 mm
Cilinder inhoud
649 cc
Comp. verhouding
10,8:1
Kleppen
8
Brandstof toevoer
Brandstofinjectie: 2 x Ø 36 mm met dubbele gaskleppen
Ontsteking
Vermogen
68 pk / 50.2 kW bij tpm
Max. koppel
64 Nm bij 6700 tpm
Koppeling
Natte multi-plaat koppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2.438 (39/16)
Overbrenging
Gesloten ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Trellis frame, hoogwaardig staal
Vering voor
41 mm telescopische voorvork, veerweg 125 mm
Vering achter
Horizontale back-link, met instelbare veervoorspanning, veerweg 130 mm
Remmen voor
Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbele zuiger
Remmen achter
Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger
Voorband
120/70ZR17M/C (58W)
Achterband
160/60ZR17M/C (69W)
Wielbasis
1410 mm
Lengte
2055 mm
Breedte
740 mm
Hoogte
1145 mm
Zithoogte
790 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
Kawasaki produceert een breed scala van high-performance Motorfietsen, ATV's, Mules en Jetski's®. Kawasaki Benelux is verantwoordelijk voor de distributie van deze producten en diensten in de Benelux. Voor meer informatie: www.kawasaki.nl
Een stukje historie: TRIUMPH in 2001 - In het nieuwe millenium zijn er van de oude perikelen niets te merken. De rijke historie die Triumph heeft maken het een sterk merk waarbij de nieuwe motorenlijn voor elk wat wils bied en daarbij elk model karakteristiek Triumph is. De nieuwe 955 blokken worden gemonteerd in de Tiger en Sprint terwijl de Daytona een upgrade ondergaat. De Bonneville word zelfs in twee subtypes gesplitst namelijk de T100 en de Bonneville America.