 |
Motor | Vloeistofgekoeld, viertaktmotor met viercilinders-in-lijn |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 1352 cc |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen met variabele kleptiming |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ö40 mm x 4 |
Ontsteking | |
Vermogen | 155 pk / 114 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 136 Nm bij 6200 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 1,556 (84/54) |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Monocoque, geperst aluminium |
Vering voor | 43 mm upside-down voorvork met uitgaande demping en instelbare veervoorspanning |
Vering achter | Bottom-Link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper, Tetra-Lever |
Remmen voor | Dubbele, semizwevende wave-type remschijven van 310 mm |
Remmen achter | Enkele wave-type remschijf van 270 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/50ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1520 mm |
Lengte | 1170 mm |
Breedte | 1000 mm |
Hoogte | 1290 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 279 kg |
Leverbare kleuren | Neutron Silver, Metallic Diablo Black |
Beschrijving | Tot heden stonden sports tourers in het teken van de compromissen. Kawasaki sluit geen compromissen. Wij namen de motor van de onstuitbare ZZR1400, de krachtigste hypersportsbike ter wereld, en pasten zijn afstellingen aan om de mega sports tourer 1400GTR de prestaties te geven die enthousiaste motorrijders verwachten. Het unieke zelfdragende frame van Kawasaki biedt bovendien het comfort en de bagagecapaciteit die je nodig hebt om probleemloos enorme afstanden af te leggen. |