Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F C-ABS - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Zilver
Vermogen:
Teller:
37.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
 

Honda VFR1200F 2010 €5450
 

-Leuke nette sportieve tourmotor de honda vfr1200f
 

-In de prachtige Silver Metallic kleur
 

-Bouwjaar 2010
 

-Pas 37000km
 

-Met zn 170pk en 129Nm koppel is het toch wel een motor die voorruit wil
 

-Heerlijk ronkende V4motor met een mooie sound
 

-ABS
 

-Donkere kuipruit
 

-Staat nog op zeer goede bandjes
 

-3000km terug nog groot onderhoud gehad, bougies, alle filters en vloeistoffen vervangen
 

-Boekjes, reservesleutels, boordgereedschap alles aanwezig
 

-Inruil eventueel mogelijk
 

PRIJS € 5450 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
 



 


  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk.

    Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij.

    Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    INFO MAIL: info@newtownbikes.nl 

    06 23561795


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Asc stabiliteit controle, Bagagerek, Getint windscherm, Originele uitlaat, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Newtown Bikes
Millenerstraat 30
Nieuwstadt
Plan de route
06-23561795
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion