Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE ABS - 2011

Garantie: Ja
39192 Km
Grijs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda Deauville 700 Ideale motor voor woon- werk verkeer. Cardan aandrijving.
Accessoires: Spoiler, verstralers, cruis control, versnellingsindicator, 12 volt aansluiting, originele Honda topkoffer en extra remlicht.
Motor wordt afgeleverd op nieuwe banden.

  • Bel voor meer informatie 076-5154570

    Openingstijden: Dinsdag, woensdag en  vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur, zaterdag van 9:00 tot 14:00 uur

  • Al onze prijzen zijn incl. afleverings beurt, kenteken leges en volle tank benzine.
     

  • Via onze site kunt u de verzekerings premie berekenen. KLIK HIER voor een scherpe verzekerings premie.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ad van Gils Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion