Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING TOUR DCT - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
ZWART
Vermogen:
93 kW
Teller:
60.990 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

= Bedrijfsinformatie =

Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
  • I.v.m mogelijke verbindings-problemen van het reactie
    formulier graag rechtstreeks mailen naar info@motoroost.nl

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Tractioncontrol, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Oost
De Bleek 20
Enter
Plan de route
0548-512655
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion