Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
Beige
Vermogen:
87 kW
Teller:
64.163 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een in keurige staat verkerende Honda GL 1800 GoldWing 6 cilinder.

Technisch is deze motor in prima staat d.w.z. deze start, loopt en rijdt zoals een Honda GoldWing hoort te rijden.
Beschikbare afleverpakketten:

  • Basispakket 1 (inbegrepen)
  • Dit afleverpakket bevat: RDW leges, Wettelijke garantie.
  • Afleverpakket basis ( € 375,- meerprijs)
  • Hiervoor krijgt de motor nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof en controle beurt + 3 maanden garantie op motor, versnellingsbak en cardan.
  • Afleverpakket + ( € 675,- meerprijs)
  • Hiervoor krijgt de motor een grote onderhoudsbeurt + 3 maanden volledige garantie.

U bent van harte welkom in Heerenveen.
Wel raden wij u aan om van te voren even te bellen over actuele beschikbaarheid.
Een proefrit is mogelijk mits de wegen schoon en droog zijn.
Vaak krijgen wij berichten “wat is de uiterste prijs” hier geven wij via mail of WhatsApp geen antwoord op.
We begrijpen dat u wilt onderhandelen dit is alleen mogelijk bij ons in de zaak als u de motor heeft gezien.
Uiteraard kun je telefonisch terecht met al je vragen.
We zijn geopend op Donderdag en Vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur
De overige dagen en avonds zijn wij op afspraak aanwezig.
Wij zijn gevestigd in Heerenveen en hebben meer dan 35 jaar ervaring in de motorbranche.
We beschikken over een eigen werkplaats waar u terecht kunt voor onderhoud, reparatie en service.
We zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen in eigen huis kentekens overschrijven.
Bezorgen in heel NL mogelijk tegen een kleine vergoeding.

Bike Fit
De Loads 4
8447GP Heerenveen
Eigenaar Gerrit Stoeten mobiel 06-28145988

 
  • Keurige motorfiets ook onder de kappen
  • Bouwjaar 2002
  • Teller 64164 mile (102657 km) 
  • Vermogen 87 kW (118 pk)
  • Gewicht 415 kg
  • Aandrijving: Cardan.
  • Reserve sleutel aanwezig.
  • Instructie boekje aanwezig.
  • ABS: nee

Een keurige Honda GL 1800 GoldWing deze verkeerd zowel technisch als uiterlijk in goede staat.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bike Fit Motoren Heerenveen
De Loads 4
Heerenveen
Plan de route
0513-628566
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion