Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Europese (dus met KM-teller) Honda Goldwing GL1800 ABS. Bouwjaar: 2005. Kleur: rood. KM-stand: 147.090 KM.
Deze motor is o.a. voorzien van de volgende opties:
chromen voorplaat onder ruit
foglights
chromen topkoffer rek
turn down eindstukken uitlaat
trekhaak
CD-speler
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt zescilinder boxer |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 1.832 cc |
Comp. verhouding | 9,8 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | PGM-FI Elektronische benzineinjectie met automatische choke |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 118 pk / 87 kW bij 5.500 tpm |
Max. koppel | 167 Nm bij 4.000 tpm |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen (incl. overdrive en electrische achteruit) |
Verhouding | 38/16 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 200 km/u |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | 45 mm telescoopvork met anti-duik, 140 mm veerweg |
Vering achter | Pro-Link met Pro-Arm met elektronisch instelbare veervoorspanning, 105 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, driezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 316 mm schijf, driezuigerremklauw |
Voorband | 130/70 R 18 |
Achterband | 180/60 R 16 |
Wielbasis | 1.690 mm |
Lengte | 2.635 mm |
Breedte | 945 mm |
Hoogte | 1.455 mm |
Zithoogte | 740 mm |
Drooggewicht | 363 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Goldwing bestaat inmiddels ruim 30 jaar en is nog altijd een toonaangevende toermotor. Met integraalremsysteem, waarmee u altijd op zowel het voor- als achterwiel remt. Vanaf het 2004 model is het windscherm voorzien van verstel- en afsluitbare ventilatie-openingen en elektronisch gestuurde veervoorspanning achter. Leverbare kleuren rood, blauw en grijs. |
 |
HB Wings and Parts |
|
Basalt 6
Kraggenburg
Plan de route
|
 |
06-40322739
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: KAWASAKI in 2004 - De verkoop van de Z750 beginnen. Z750 levert de ultieme supersport rijervaring, de ZZR1400 Hoewel onmiskenbaar deel uit van de perfecte balans tussen prestaties, handling en een bijna voelbare de serie "Z", de aanwezigheid middenklasse herinnert aan de legendarische machines wiens geest het belichaamt. versie van de Z1000 beschikt over een eigen aparte motorkap en een enkele uitlaat.
De verkoop van de Vulcan 2000 beginnen. Ontworpen (VN2000 in Europa) te helpen ruiters trimmen hun beginnen. Met een rondetijden, de nieuwe 10R 3 Vulcan 2000 cilinderinhoud van 2.053 cm, voorzien van nieuwe kruiser ontzagwekkende kracht dezelfde Kawasaki's vlaggenschip model is 's werelds superieur bochtenwerk grootste productie V-Twin.
De verkoop van de KX250F, pakket. Kawasaki's eerste 4-takt crossmotor, beginnen. De nieuwe fiets is een model ontwikkeld door KX250F Kawasaki en Suzuki. 3 De verkoop van de ER-6n (650 cm) Een jaar eerder in 2003 ER-6n beginnen. Zijn unieke All-Japan Motocross combinatie van avant-garde kampioenschap, de styling, responsieve macht, KX250F-SR (fabrieksracer) briljant hanteren en door de gebruiker wint zijn debuut race en vriendelijke kenmerken laat het vergaart 11 overwinningen te nemen van te genieten door diverse 125cc titel.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken