Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
PEARL GLARE WHI
Vermogen:
70 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

Nieuw Model Africa Twin 1100 DCT met electronische vering. Model 2024!

Nu uit voorraad leverbaar!

5 jaar Fabrieksgarantie!

Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motoport Assen / Ducati Assen
Industrieweg 11
Assen
Plan de route
0592-205 007
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion