Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS - 2019

Garantie: Ja
23554 Km
TRI COLORE
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige en complete Honda CRF1000 Adventure Sports met DCT (automaat)
We hebben de motor ingkocht van de tweede eigenaar.

Alle boekjes en sleutels zijn aanwezig.

Voorzien van:
- Honda valbeugel
- tanktas
- topkoffer
- Honda zijkoffers
- Honda handvatverwarming
- winddeflector

Krijgt bij ons voor aflevering de 24000 beurt.

Geen afleverkosten en 6 maanden garantie!
 

  • De getoonde prijs is inclusief:

    - Volle tank
    - Garantie
    - 10% korting op motorkleding bij MKC Moto
    - Tenaamstelling
    - Onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant.
    - Polijst- en waxbehandeling van de lak
    - Indien gewenst 10 dagen gratis verzekerd.

    Onze openingstijden:
    - Dinsdag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:30
    - Zaterdag van 10:00 tot 16:00

    Financiering en inruil mogelijk. Bekijk onze website voor de mogelijkheden.

    Tot ziens bij VN Motoren! De koffie staat klaar!


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Handvat verwarming, Kofferset, Originele uitlaat, Rijklaar, Topkoffer, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VN Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion