Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 SC NIGHTHAWK - 1982

Garantie: Nee
62940 Km
BLAUW
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Referentienummer: 279

Prachtige Klassieke Honda CB 750 Nighthawk. Deze motor is in onze motorwerkplaats helemaal nagekeken en in orde gemaakt. Hierbij zijn de balhoofdlagers en de voorvorkkeeringen vernieuwd, de carburateurs en benzinekraan zijn gereviseerd, de tank is gereinigd en gecoat, de hoofdremcilinder en remleidingen voor zijn vernieuwd, de remunit is gereviseerd en de accu is vernieuwd. Kortom, weer een hele goede motor !

Deze motor wordt voor de vermelde prijs netjes rijdend en in goede staat afgeleverd doch zonder onderhoud en garantie. Wilt u meer zekerheid en langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 595,-

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al bijna 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion