Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 R NEO SPORTS CAFE - 2021

Garantie: Ja
7583 Km
Matzwart
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

Honda CB 650 R ABS Neo sports café in zeer nette staat!

Bouwjaar: 2021
kmstand: 7.538

Onderhoudshistorie aanwezig.

momenteel staat de motor op vol vermogen, terugvoeren naar 35kw (A2) tegen een kleine meerpijs mogelijk!


Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt (volgens opgave fabrikant)

Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- Bar end spiegels
- TC Traction control
- TFT display
- Gear indicator
- LED dagrijverlichting
- LED knipperlichten voor
- LED knipperlichten achter
- Valdoppen
- Verkorte kentekenplaathouder

Heeft u bepaalde wensen qua opties / aanbouwonderdelen? Vraag naar de mogelijkheden en wij verzorgen voor u de motor compleet naar uw wens..

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Ambachtsweg 3C
5071 NS Udenhout (nabij Tilburg / Den Bosch)
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JVL Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion