Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB FXDB - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Denim Black
Vermogen:
54 kW
Teller:
44.888 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                   Harley-Davidson
Type:                   FXDB / Street Bob
Bouwjaar:            2006
KM stand:            44888 Km
Kleur:                   Denim Black
Cilinder inhoud:   1450 cc
Btw marge:          Marge
Garantie:              3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Biltwell T-bar stuur.
TBR 2-1 competition uitlaat.
Quarter fairing.
Yss achtervering.
La Pera zadel.
Kellerman LED knipperlichten achter.
Forward controls.
Laydown kentekenplaat houder.
Smoked knipperlichten voor.
LED koplamp.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Joeys Motor Ranch
Veenweg 59
Apeldoorn
Plan de route
055-2019811
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion