Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XLH 883 HUGGER - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
Zwart
Vermogen:
36 kW
Teller:
21.631 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Harley Davidson XLH 883 Sportster.

Origineel Nederlandse motorfiets met een  kilometerstand van 21.631.
Zowel optisch als motorisch in goede staat.


RDW rapportage aanwezig
In de winter van 2024/2025 heeft de motor klein onderhoud gehad.
Nieuwe voorband en z.g.a.n. achterband.
Chrome bagage rek
Chrome tasbeugels (niet gemonteerd)
Kort hugger stuur
Footrests
Originele uitlaten

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Erison Motoren
Twentepoort West 34
Almelo
Plan de route
0546-565991
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion