Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Harley Davidson Sportster 883N iron bobber style met leuke aanpassingen!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Evolution™ |
Boring x slag | 76.2 mm x 76.2 mm |
Cilinder inhoud | 883 cc |
Comp. verhouding | 8.9:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 70 Nm bij 3750 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10.78 |
Overbrenging | Ketting, 57/34 verhouding |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Enkele schijf, dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele schijf, enkele zuiger |
Voorband | 100/90-19 57H |
Achterband | 150/80B16 71H |
Wielbasis | 1510 mm |
Lengte | 2245 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 735 mm |
Drooggewicht | 251 kg |
Leverbare kleuren | Black Denim; Chrome Yellow |
Beschrijving | |
MG Automotive is uw partner voor al uw automotive gerelateerde vragen en onstaan vanuit pure passie voor auto`s en motoren alles wat daarmee te maken heeft. Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring op dit gebied en zijn thuis in alle gebieden op automotive vlak. Wij onderscheiden door ons enthausiasme en betrokkenheid. Alleen 100% tevredenheid is voor ons genoeg. Voor al uw autozaken kunt u bij ons terrecht zoals bijvoorbeeld:
* Voor de aanschaf van uw nieuwe auto of motor.
* Voor de aanschaf van uw gebruikte auto of motor.
* Voor de verkoop van uw auto of motor
* Voor de inkoop van een auto of motor.
* Voor consignatie verkoop.
* Voor aankoop begeleiding.
* Voor uw wagenparkbeheer.
* Voor onderhoud.
* Voor al uw vragen over leasing
* Voor een second opinion.
Mocht u vragen hebben bel gerust of vult het contactformulier in.
Tel.: 0186-510001
 | Oud-Beijerland, Zuid-Holland |
 | 0186-510001 |
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken