Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRCI - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Black cherry red
Vermogen:
Teller:
58.260 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
FLHRC Roadking classic

- Twin cam 1450 cc
- 5 versnellingen
- Black cherry red kleurstelling
- Alarmsysteem
- Injectiemodel
- Gespaakte wielen
- Dubbele voorrem
- Valbeugels voor en achter
- Lederen koffers
- Detachable windscherm
- Visor style trim rings om koplamp, knipperlichten en knipperlichten
- Cruise control
- Stage 1 luchtfilter
- Standaard uitlaatdempers

Road king Classic uit 2006. Uitzonderlijk, hoe mooi deze motor in de lak zit. Ook het chroomwerk van de blokdelen e.d. is in zeer goede staat. Voorzien van cruise control. Nokkenaskettingspanners zijn reeds vernieuwd. Foto van de huidige staat van de kettingspanners ter inzage. Recent onderhoudsbeurt gehad.Hele diepe cherry red metallic kleurstelling. Zeer nette motor, die je even in het echt moet bekijken en beluisteren.  

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harliepleats
Bolswarderweg 4-A
Exmorra
Plan de route
0515-573899
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion