Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Merk: Harley-Davidson
Type: FLTRXS / Road Glide Special
Bouwjaar: 2015
KM stand: 32584 Km
Kleur: Amber Whiskey
Cilinder inhoud: 1690 cc
Btw marge: Marge
Garantie: 6 Maanden
Opties en Accessoires: ABS.
Cruise control.
USB.
Navigatie.
Bluetooth audio streaming.
Rider backrest.
Afneembare sissy-bar.
Rinehart dempers.
3-1 achterlichten.
LED koplampen.
Hak / teen schakeling.
Highway pegs.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, High Output Twin Cam 103™ met geïntegreerde oliekoeling |
Boring x slag | 98.4 mm x 98.4 mm |
Cilinder inhoud | 1690 cc |
Comp. verhouding | 9.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 138 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 9.593 |
Overbrenging | Primair: Ketting 34/46 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 32 mm, 4-zuiger vast |
Remmen achter | 32 mm, 4-zuiger vast |
Voorband | D408F 130/60B19 61H |
Achterband | D407T BW 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1625 mm |
Lengte | 2428 mm |
Breedte | |
Hoogte | 978 mm |
Zithoogte | 663 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Superior Blue, Amber Whiskey, Black Denim, Vivid Black |
Beschrijving | De Road Glide® Special krijgt de aandacht waar hij ook rijdt. BOOM!™ Box 6.5 GT audiosysteem, CVO-stijl air ride achtervering, hoogglans zwarte binnenkuip en meer. Dit is H-D attitude zonder compromissen. |
Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn.
Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions.
Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft.
U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom.
De koffie staat altijd klaar.
vriendelijke groet.
Team Joey’s Motor Ranch.
 |
Joeys Motor Ranch |
|
Veenweg 59
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
055-2019811
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal.
De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken