Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 1999

Garantie: Ja
23252 Km
Special paint
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Fat Boy Special Evolution uit1999. Pracht van een Fat Boy 1340 CC special. Heel veel details geven deze HD een bijzonder stoer uiterlijk. Let op de stretched tank, special paint, long shots uitlaten, dikke Nachelle koplamp, km met toerenteller. Vele andere stoere accessoires........zie de foto´s........ maken deze motor tot een beauthy. Wat wil je nog meer...........Origineel geleverde NL motor met zeer lage km stand van 23252. Technisch en optisch gewoon 100 punten. Wil je deze gewilde Evo eens bij mij bekijken,....... de koffie staat klaar. Ben je overtuigd van bovenstaande ?...... dan zet ik hem graag voor jou buiten en maak jij een onvergetelijke proefrit.
  • MCP Marty's Custom Parts voor vakkundig onderhoud, reparatie en customizing van Harley Davidson motoren. Zeer ruime ervaring waaronder ook in het officiele dealernetwerk.Originele Harley Davidson service parts etc en leveren van ook alle aftermarket accessoires. Tevens ophaalservice, aankoop en consignatie verkoop motoren. Vrijblijvende prijsopgave. Kom gerust eens bij mij langs en de koffie staat klaar. Je bent welkom in de wereld van Harley Davidson. Geopend van dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00  zaterdag van 9.00 to 12.00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Marty s Custom Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion