Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
Zwart
Vermogen:
60 kW
Teller:
113.052 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer mooie harley davidson FLHTCU Classic Electra Glide Ultra.

Bouwjaar 2008
Km stand 113.000 LET OP LIJKT OP 20.000

Origineel geleverde Nederlandse motorfiets 5HD.

De motor verkeerd in topstaat en is super netjes.

Hij rijd heerlijk en alles werkt zoals het hoort.

Al het Chrome en de lak is netjes.

Boekje en 2 sleutels zijn erbij.

De motor heeft slechts 2 eigenaren gehad en deze zijn er altijd goed voor geweest en heeft optijd zijn onderhoud gekregen. Dit is duidelijk te merken en te zien aan de motor.

Prijs 9750euro incl 3 maanden garantie.

Inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.
 
  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
2 persoons zadel, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Audio, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Comfort zadel, Cruise control, Kofferset, Navigatie, Valbeugel, Whitewall banden, wielen, andere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
J&M Motorcycles
Haspelweg 37
Deurne
Plan de route
0620454790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion