Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER URBAN MOTARD - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Wit rood
Vermogen:
55 kW
Teller:
6.645 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uniek mooie en nette Ducati Scrambler Urban. Motor is van bouwjaar 2022 en heeft slechts 6645 km gereden.
Onze motoren worden altijd afgeleverd met een beurt en garantie.
​​​​​​​Voor meer info kunt u ons het beste even bellen op 06-29049930




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DBM Sport
Riddererf 6B
Nijkerk
Plan de route
0643142530
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion