Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 - 2018

Garantie: Ja
39357 Km
Rood
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een zeer nette en goed onderhouden Ducati Panigale V4 uit 2018, de perfecte combinatie van Italiaanse passie, brute kracht en geavanceerde technologie. 

Specificaties:
- Bouwjaar:
2018
- Kilometerstand: 39357 km
- Motorblok: 1.103 cc V4 – 214 pk
- Transmissie: 6 versnellingen met quickshifter up/down
- Kleur: Ducati Red
- Gewicht: ca. 198 kg rijklaar

Staat van de motor:
De motor verkeert in uitstekende staat, zowel technisch als optisch. Altijd op tijd onderhouden (onderhoud aanwezig) en 30-04-2025 is er een jaarbeurt met rem en koppelingsvloeistof uitgevoerd.

Accessoires:
- Ducati single seat cover
- Evotech Performance korte kentekenplaathouder
- Evotech Performance radiatorbescherming
- CNC Racing clear clutch
- Smoke ruit
- Spiegels

Vraagprijs: €18.250,-
Locatie: Ducati Amsterdam
Inruil mogelijk / proefrit in overleg

Ben jij klaar om de pure adrenaline van een Panigale V4 te ervaren? Neem dan snel contact op voor een bezichtiging.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion