Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 - 2025

Garantie: Ja
1225 Km
ROOD
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De nieuwe Ducati Panigale V2 S is nu te bezichtigen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo.
De lichtste Panigale aller tijden:

De nieuwe Ducati Panigale V2 S markeert een historische overgang in de geschiedenis van Borgo Panigale tweecilinder sportmotoren, omdat hij voor het eerst niet is afgeleid van de grotere motorfiets die meedoet aan de Superbike. Volledig opnieuw ontworpen, het is de lichtste Panigale ooit. Hij weegt 17 kg minder dan het vorige model, waardoor hij zijn sportieve uitstraling heeft geërfd en een niveau van gemak, comfort en rijplezier toevoegt.

Al sinds 1957 staat Moto Hippo bekend om kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn officiële dealers van Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Bij Moto Hippo vind je niet alleen de nieuwste motoren, maar ook een selectie van meer dan 50 hoogwaardige occasions. Onze occasions worden zorgvuldig geselecteerd en garanderen kwaliteit. Verschillende garantiepakketten zijn beschikbaar voor onze occasions. Ook het inruilen van je huidige motor is mogelijk.

Naast de indrukwekkende Ducati Panigale V2 S bieden wij ook:
- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PIAGGIO
© 2000 - 2025 Motoroccasion