Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S SPORT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Thrilling Black
ducati - multistrada-v4-s-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TRAVEL & RADAR VERSIE
Met de nieuwe Multistrada V4 MY2025 benadrukt Ducati nog meer de touring mentaliteit van het model. Het comfort voor rijder en passagier wordt verhoogd, de rijefficiëntie wordt verbeterd, zelfs bij volle belading, en er worden nieuwe elektronische systemen geïntroduceerd voor veiliger en beter presteren op elk wegdek.

Chassis:
De automatische verlaging wordt geactiveerd bij snelheden lager dan 10 km/h, waardoor de motorfiets zakt om het stoppen te vergemakkelijken en manoeuvres bij lage snelheden eenvoudiger en veiliger te maken. Boven de 50 km/u keert de Multistrada V4 automatisch terug naar de rij-instelling. De rijder kan het systeem uitschakelen voor meer controle op maat.

Vering:
Beheerd door het Ducati Skyhook Suspension Evolution (DSS EVO) systeem, is de laatste generatie semi-actieve vering nu nog nauwkeuriger en efficiënter dankzij een nieuwe sensor op de vork. De voorspellende functionaliteit van het systeem past de respons van de achtervering in real-time aan voor een soepele en comfortabele rit op elk type weg. De veringmodes, die nu worden bediend met een speciale knop, maken het mogelijk om de ophangingsinstellingen onderweg aan te passen, onafhankelijk van de geselecteerde rijmodus.

Elektronica:
De nieuwe Multistrada V4 MY2025 is uitgerust met een geavanceerd voor- en achter radarsysteem, dat de Adaptieve Cruise Control (ACC) ondersteunt, voor minder vermoeidheid op lange afstanden, en Blind Spot Detection (BSD), dat informeert over voertuigen in de dode hoek van de achteruitkijkspiegel. Bovendien verbetert het optionele mistachterlicht de zichtbaarheid voor achteropkomende voertuigen, waardoor de veiligheids- en technologiestandaarden worden verhoogd. Het 2025 model introduceert ook de Forward Collision Warning (FCW) functie, die de rijder waarschuwt voor mogelijke botsingen met het voorliggende voertuig.

Motor:
De verlengde deactiveringsstrategie van de achterste cilinderbank optimaliseert het verbruik effectiever dan ooit tevoren. Terwijl de vorige modellen de achterste cilinderbank alleen uitschakelden als de motor stilstond, grijpt het systeem nu in tijdens het rijden, waarbij het aantal actieve cilinders wordt verminderd als er weinig vermogen wordt gevraagd, bijvoorbeeld tijdens lange ritten op de snelweg. Deze innovatie verlaagt de uitstoot en het brandstofverbruik en zorgt voor soepeler rijden en lagere kosten.

Chassis 2:
Het aluminium monocoque frame is licht en compact en biedt een solide basis voor nauwkeurig en responsief rijden. Het draaipunt op de aluminium dubbelzijdige achterbrug is verplaatst en ligt nu 1 millimeter hoger, waardoor het anti-squat effect is versterkt en de stabiliteit en precisie zijn toegenomen, met name tijdens sportief rijden en bij volle belasting. De nieuwe gesmede velg, verkrijgbaar in geselecteerde uitrustingsstukken of als accessoire, is 2 kg lichter dan de as en verbetert het rijgedrag door richtingsveranderingen te vergemakkelijken. De lagere roterende massa zorgt voor een verminderd gyroscopisch effect.

Design:
Met zijn geaccentueerde proporties straalt het nieuwe design van de voorkant dynamiek en sportiviteit uit, terwijl het uitstekende aerodynamische bescherming voor rijder en passagier blijft garanderen. Het vooraanzicht accentueert de gedurfde houding van de Multistrada V4.

Customisation:
De nieuwe Multistrada V4 kan zorgvuldig worden aangepast voor een nog luxueuzere ervaring op maat. U kunt kiezen uit drie kleuren voor de carrosserie, kunststof of aluminium koffers, drie verschillende wielopties en vijf sierlijsten. Daarnaast heeft u toegang tot een reeks accessoires, zoals gesmede of spaakwielen, uitlaatsystemen en ergonomische oplossingen voor het zadel en de ophanging van rijder en passagier, die direct af fabriek als optie verkrijgbaar zijn.

Standaard 4 jaar fabrieksgarantie!

Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion