 |
Motor | Ducati V2 motorblok: 90° V2, 4 kleppen per cilinder, inlaat variabel kleptimingsysteem, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 96 mm x 96 mm |
Cilinder inhoud | 890 cc |
Comp. verhouding | 13.1:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronisch brandstofinjectiesysteem, Ø 52 mm gasklephuis met Ride-by-wire |
Ontsteking | |
Vermogen | 116 pk / 85 kW bij tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 8250 tpm |
Koppeling | Hydraulisch geregelde slipper- en zelfservokoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Verhouding | 28/13 |
Overbrenging | Ketting; Voortandwiel 15; Achtertandwiel 40 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium monocoque |
Vering voor | Ø 45 mm volledig verstelbare mechanische voorvork, ingaande en uitgaande demping handmatig instelbaar |
Vering achter | Volledig instelbare monoshock, Instelbare veervoorspanning (Remote Spring Preload Adjustment), aluminium dubbelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 2 x Ø 320 mm semi-zwevende remschijven, radiaal gemonteerde Brembo monobloc 4-zuiger 2-remklauwen, radiale hoofdremcilinder, Cornering ABS |
Remmen achter | Ø 265 mm schijf, Brembo 2-zuiger zwevende remklauw, Cornering ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1573 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 199 kg |
Leverbare kleuren | Ducati rood, Ducati grijs |
Beschrijving | De nieuwe Ducati Multistrada V2 belichaamt de essentie van rijplezier, volledig opnieuw ontworpen rond het nieuwe twin motorblok. |