Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V2 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
.
Vermogen:
83 kW
Teller:
2.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2025
Koppel: 94 Nm
Afmetingen (LxB): 228 x 96 cm
Tankinhoud: 20 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De Ducati Multistrada familie zet haar evolutie voort met de presentatie van de nieuwe Multistrada V2: De ideale motorfiets om ten volle te genieten van elke route, veelzijdig in het dagelijks gebruik en in de stad, altijd met de sportiviteit en onmiskenbare stijl die elke Ducati karakteriseren.

De nieuwe tweecilinder van de familie van Ducati dual bikes is een 360° motorfiets, steeds intuïtiever, comfortabeler, leuker en toegankelijker, mede dankzij de introductie van de 35-kW versie voor A2 rijbewijshouders. Multistrada V2 is een technologisch geavanceerde motorfiets, met een verfijnd rijwielgedeelte en een zeer compleet elektronisch pakket, zonder het motorblok te vergeten. de totaal nieuwe 890 cc en 115 pk verpakt in slechts 54,4 kg. Het nieuwe V2 motorblok biedt benchmarkprestaties in deze categorie en belooft een snelle respons en een royaal koppel waardoor hij veel plezier op de weg biedt, zonder dat dit ten koste gaat van de typische Ducati sportattitude. Een motor die kracht en plezier combineert en zich perfect aanpast aan elk type route en gebruik. 

Voor vragen omtrent inruil en of leveringen vraag ons voor meer informatie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Deze nieuwe Demo staat tot onze beschikking voor proefritten. Op deze manier kan er kennis worden gemaakt met dit nieuwe model!

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
achteropkomend verkeer waarschuwing, adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, cruise control, full-LED koplampen, hill hold functie, keyless start, koplampen adaptief, LED achterlichten, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Star Twin Motors
Kanaal Zuid 484
Loenen (Veluwe)
Plan de route
055-5051329
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion