Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1100 - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Rood
Vermogen:
63 kW
Teller:
39.133 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dit is niet zomaar een Multistrada 1100; dit is de multistrada van Vincenzo -  een echte Italiaan!

De motor heeft lang in den Haag gewoond en is in die tijd licht omgebouwd tot een mooiere versie van zichzelf. De voorkuip is custom gemaakt en de hepco&becker tassen hebben een unieke rack die de motor van reisbagage mogelijkheden voorziet zonder daarop in te ruilen als het om looks gaat. De motor is verder technisch fantastisch in orde; wordt afgeleverd met een beurt, heeft handvatverwarming, staat op mooie banden, en heeft meer dan voldoende aan slijtage onderdelen over om zorgeloos te kunnen rijden tot einde van het seizoen - dus Januari :)

Alle originele sleutels en boekjes (ook onderhoudshistorie) zitten erbij en natuurlijk bieden we 3 maanden garantie op dit voertuig. Kom hem bekijken bij ons op de Veemarkt in Amsterdam, maak een proefritje en wie weet is dit de droommotor waar je naar op zoek was :)

Team de Motorzaak





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Motorzaak
Veemarkt 165
Amsterdam
Plan de route
020-6945087
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion