Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
MAT ZWART
Vermogen:
81 kW
Teller:
14.577 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

De Ducati Monster 2021 combineert het iconische Monster-karakter met moderne techniek, prestaties en styling. Lichter, compacter en met een fris ontwerp – klaar voor zowel dagelijks gebruik als sportief bochtenwerk.



?? Belangrijkste specificaties
Motor:

937 cc Testastretta 11° L-twin, vloeistofgekoeld, 4 kleppen per cilinder



Vermogen: 111 pk (82 kW) bij 9.250 tpm



Koppel: 93 Nm bij 6.500 tpm



Gewicht: 166 kg droog / ca. 188 kg rijklaar



Zithoogte: 820 mm (opties: 800 mm of 775 mm verlaagd

Frame: Aluminium Front-Frame voor een compacter en lichter chassis



Vering: 43 mm upside-down voorvork (niet instelbaar), instelbare monoshock achter




Remmen: Dubbele 320 mm Brembo M4.32-schijven voor, 245 mm achter, met Cornering ABS

??? Elektronica & gebruiksgemak


Rijmodi: Sport, Touring, Urban – met instelbare tractiecontrole, wheelie- en launch-control



Quickshifter up/down: voor snelle en vloeiende schakelsessies

1

4,3" TFT-kleurendisplay: toont alle relevante ritinformatie, inclusief geselecteerde versnelling



Volledige LED-verlichting met innovatieve “swipe” knipperlichtfunctie



?? Waarom deze Monster?


Uitzonderlijke wegligging: licht en wendbaar dankzij aanzienlijke gewichtsbesparing (-18 kg)



Krachtige twin: uitstekende balans tussen rijplezier en bruikbaarheid



Compleet pakket: modern chassis, top-kwaliteit vering en remmen, geavanceerde elektronica

Stijlvol minimalisme: pure naked look met een sportief randje




Kortom: de Ducati Monster 2021 is de perfecte keuze voor wie een krachtige, lichte en stijlvolle naked bike zoekt met de nieuwste technologie. Of je nu op dagelijkse ritten rijdt of sportief wilt sturen in de bochten – deze Monster biedt het allemaal.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Centrum West
Smederijstraat 2
Naaldwijk
Plan de route
0174-440771
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion