Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 1100 S - 2008

Garantie: Nee
44100 Km
Zwart
ducati - hypermotard-1100-s
ducati - hypermotard-1100-s
ducati - hypermotard-1100-s
ducati - hypermotard-1100-s
ducati - hypermotard-1100-s
ducati - hypermotard-1100-s
ducati - hypermotard-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ducati Hypermotard 1100 S 
Kenteken :  MT-NF-87
km stand : 44100

In nog zeer goede staat verkeerd deze Hyper met volledig carbonpakket.
Deze gespierde 1100 rijd en klinkt geweldig met de Termignoni
voorzien van o.a de volgende opties :

- Korte kentekenplaathouder
- Brembo remmerij
- Zwarte voorvorken
- LCD display
- Performance open koppeling
- Performace Ducati comfortzadel
- Termignoni uitlaat
- Belly pan
- Volledig carbon uitgevoerd 

- beide sleutels aanwezig
- Recentelijk desmo en riemen uitgevoerd op factuur 

Serto motoren
Bosschenhoofd
RDW erkend 
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Serto Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion