Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SL - 1995

Bouwjaar:
1995
Kleur:
Geel
Vermogen:
56 kW
Teller:
31.012 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati 900 Superlight IV NR 266 
Origineel Nederlands geleverd exemplaar
Motor verkeert in een frisse staat en loopt loepzuiver
Voorzien van sportdempers, prachtige sound !
Reeds technisch klaargemaakt, voorzien van de benodigde nieuwe onderdelen
Klaar voor directe levering !
De prijs is € 8.999,- 
Levering zonder garantie
Heeft u interesse in deze motor graag even telefonisch contact 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h ( in Augustus de zaterdagen gesloten )
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ros Motoren
Voorsteven 1-A
Etten-Leur
Plan de route
06-81382470
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion